Audyt SEO jest rozbudowaną analizą Twojej strony internetowej pod kątem szeregu elementów mających istotny wpływ na pozycjonowanie oraz pozyskiwanie ruchu z wyszukiwarki. Pozwala on zidentyfikować zarówno mocne jak i słabe punkty serwisu oraz co najistotniejsze, wyeliminować znalezione błędy utrudniające bądź uniemożliwiające skuteczne działania SEO.

Punktem wyjścia każdego audytu jest zbadanie aktualnej widoczności serwisu w wyszukiwarce Google oraz ocena jego potencjału. Następnie analizujemy poszczególne elementy techniczne związane z budową strony oraz sprawdzamy ich poprawność oraz zgodność z wytycznymi wyszukiwarki Google. Analizie poddawane są również treści występujące w obrębie serwisu (architektura informacji) oraz elementy off-site (profil linków prowadzących do domeny).

Wskazujemy obszary wymagające poprawy, których optymalizacja przełoży się na konkretne korzyści w postaci polepszenia widoczności w wynikach wyszukiwania oraz zwiększenia ruchu organicznego. Każdy audytowany element jest dokładnie opisany, abyś mógł zrozumieć jego znaczenie. Audyt zawiera precyzyjne wytyczne, które elementy należy zmienić oraz w jaki sposób to zrobić.

Jakie elementy sprawdzamy podczas audytu?

Podczas audytu gruntownie analizujemy całą stronę Klienta, w tym m.in.:

  • Aktualna widoczność w Google
  • Stan indeksacji serwisu, problemy z indeksowaniem
  • Budowa serwisu i technologia wykonania
  • Sekcja HEAD witryny
  • Nagłówki Hx
  • Zawartość podstron (ilość, jakość, rodzaj treści)
  • Duplikaty treści (wewnętrzne i zewnętrzne)
  • Wersje językowe
  • Przekierowania
  • Tagi kanoniczne
  • Linkowanie wewnętrzne
  • Struktura adresów URL
  • Elementy graficzne
  • Mikroformaty / Rich Snippets
  • Błędy 404 / inne
  • Dostosowanie do urządzeń mobilnych
  • Prędkość ładowania
  • Ilość / jakość / rodzaje linków
  • Linkowane słowa kluczowe
  • Przyrost linków w czasie
  • Profil linkowy na tle konkurencji
  • Kary ręczne, algorytmiczne
  • Broken Links