Nawet najbardziej użyteczna, nowoczesna i atrakcyjna wizualnie strona internetowa nie zapewni Ci zysku jeżeli nie zainwestujesz w jej odpowiednią promocję. Wśród wielu form marketingu internetowego pozycjonowanie charakteryzuje się możliwością precyzyjnego dotarcia do wielu potencjalnych Klientów przy relatywnie niskich kosztach. Niezależnie od tego czy prowadzisz sklep internetowy, mały biznes lokalny czy też firmę o zasięgu ogólnopolskim pozycjonowanie jest właśnie dla Ciebie!

Czym jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie strony internetowej jest złożonym i podzielonym na kilka etapów procesem, którego celem jest zwiększenie widoczności danej witryny w naturalnych wynikach wyszukiwania Google.pl. Dzięki pozycjonowaniu Twoja strona internetowa będzie pojawiać się wyżej na liście wyników, co umożliwi Ci dotarcie ze swoją ofertą do szerszego grona odbiorców. Pozycjonowanie jest obecnie jedną z najpopularniejszych i najbardziej opłacalnych form promocji w Internecie.

Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie swojej strony?

Czy wiesz, że z wyszukiwarki Google korzysta obecnie ponad 95% użytkowników Internetu w Polsce? W tej ogromnej grupie osób znajduje się więc także bardzo duży odsetek Twoich potencjalnych Klientów. Co więcej, aż 75% konsumentów przed dokonaniem zakupu poszukuje szczegółowych informacji o interesujących ich produktach i usługach w Internecie. Czy stać Cię na to, aby nie wykorzystywać tak wielkiego potencjału? Naszym zadaniem jest wypromowanie Twojej strony w taki sposób aby zajmowała jak najwyższe miejsca w wyszukiwarce oraz generowała wartościowy ruch przekładający się na realizację ważnych dla Ciebie celów biznesowych (np. zwiększenie sprzedaży).

Co zyskujesz dzięki pozycjonowaniu?

Większa ilość potencjalnych Klientów

Dzięki pozycjonowaniu strony internetowej więcej osób dowie się o oferowanych przez Ciebie produktach czy też usługach. Większy ruch na stronie naturalnie przekłada na większą ilość potencjalnych Klientów.

Zwiększona sprzedaż

Wyższa pozycja Twojej strony w naturalnych wynikach wyszukiwania to większe prawdopodobieństwo wyboru Twojej oferty przez Klientów.

Niski koszt pozyskania do Klienta

W porównaniu z innymi formami promocji w Internecie, pozycjonowanie cechuje bardzo niski koszt pozyskania Klienta (przy zachowaniu bardzo dużego zasięgu).

Precyzja w dotarciu do właściwej grupy odbiorczej

Dzięki szczegółowej analizie słów kluczowych jakimi posługują użytkownicy wyszukiwarki możemy bardzo precyzyjnie docierać do tych, którzy będą zainteresowani oferowanymi przez Ciebie produktami oraz usługami.

Wizerunek lidera w branży

Obecność Twojej strony internetowej na wysokich miejscach w wynikach wyszukiwania dla kluczowych fraz związanych z Twoim biznesem buduje wizerunek lidera w branży. Wzmocnienie pozytywnego wizerunku wpływa również korzystnie na zwiększenie świadomość marki wśród jej odbiorców.

Dlaczego warto nam zaufać

Pozycjonowaniem profesjonalnie zajmujemy się od ponad 7 lat. W ciągu tego okresu nasze działania pomogły rozwinąć setki biznesów z najróżniejszych branż. Posiadamy niezbędną wiedzę a także doświadczenie, dzięki któremu potrafimy skutecznie i bezpiecznie zwiększać ruch organiczny z wyszukiwarki Google.pl. Mamy świadomość, że tylko nieustanny rozwój pozwala utrzymać przewagę nad konkurencją – dlatego nie poprzestajemy na raz zdobytej wiedzy czy umiejętnościach. Stale podnosimy swoje kwalifikacje, tak aby oferować usługi najwyższej jakości.

Każda pozycjonowana przez nas strona, w pierwszej kolejności jest bardzo dogłębnie analizowana, ponieważ tylko dzięki szczegółowej analizie jesteśmy w stanie zaprojektować skuteczną, długofalową strategię promocji.

Ponadto, na każdym etapie pozycjonowania korzystamy ze sprawdzonych i uznanych w branży narzędzi, dzięki czemu opieramy się na solidnych danych.

Rodzaje pozycjonowania

Pozycjonowanie standardowe (frazy)

Standardowy model pozycjonowania zakłada promowanie określonej ilości wybranych wcześniej słów kluczowych. Słowa te (lub frazy) wybierane są na podstawie analizy ich popularności (konkurencyjności), opłacalności dla Klienta, sezonowości oraz szeregu innych czynników.

Ten rodzaj pozycjonowania idealnie sprawdzi się w przypadku większości biznesów działających na skalę ogólnopolską, ze ściśle określonym profilem działalności. Jeśli nie prowadzisz sklepu internetowego oraz zależy Ci na pozyskiwaniu Klientów z całej Polski pozycjonowanie starndardowe (na frazy) będzie odpowiednie dla Ciebie.

Dowiedz się więcej

Pozycjonowanie szerokie (long-tail)

Pozycjonowanie szerokie (inaczej pozycjonowanie „long-tail”) to najlepszy wybór dla właścicieli sklepów internetowych a także dla osób posiadających rozbudowaną ofertę produktów czy też usług.

W przypadku pozycjonowania szerokiego nie ograniczamy się do ściśle określonej ilości wcześniej wybranych słów kluczowych. Optymalizowana oraz promowana jest cała witryna Klienta tak aby uzyskać możliwie jak największą widoczność w wyszukiwarce Google. W praktyce oznacza to, że pozycjonujemy nieograniczoną ilość słów kluczowych a celem jest maksymalne zwiększenie wartościowego ruchu na stronie.

Dowiedz się więcej

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne sprawdzi się najlepiej w przypadku firm usługowych (np. zakład fryzjerski, mechanik samochodowy, restauracja) czy też przedsiębiorców działających jedynie w obrębie określonego miasta, regionu czy też województwa.

Ten model pozycjonowania posiada wiele elementów wspólnych z pozycjonowaniem tradycyjnym czy też szerokim, jednak wymaga on nieco innych działań oraz innego podejścia.

Pozycjonowanie lokalne pozwoli Ci zbudować odpowiedni autorytet w wyszukiwarce i wyprzedzić inne firmy z Twojego obszaru działania.

Dowiedz się więcej